چشمک والیبال به جایگاه نخست جدول

از سری مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور تیم مس سونگون ورزقان نماینده شایسته استان آذربایجان شرقی توانست تیم خوب طلوع سپید باران انزلی را با قاطعیت شکست دهد.

و علاوه بر کسب سه امتیاز و تثبیت رده دومی بر جایگاه نخست جدول هم چشمک بزند و همچنین برای دیگر حریفان مدعی خط‌ونشان بکشد.

این تیم که با اضافه شدن چند بازیکن در نیم فصل دوم مسابقات تقویت‌شده است روزبه‌روز هماهنگ‌تر شده و در مسیر صعودی قرارگرفته است و زنگ خطر را برای دیگر حریفان به صدا درآورده است.

لاله‌های نارنجی مس سونگون ورزقان با نمایش خوب و تحسین‌برانگیز خود در بازی‌های اخیر نشان داده‌اند که برای صعود به سوپر لیگ برتر والیبال کشور مصمم بوده و به تیمی باج نخواهند داد.

شاگردان عادل بناکار عزم خود را جزم کرده‌اند تا با صعود به لیگ برتر بر سال‌ها دوری استان از سطح اول والیبال کشور خاتمه دهند و فصل جدیدی را با ماجراجویی مردان دیار ستارخان آغاز کنند که حلاوت آن کام همه ورزش دوستان استان را شیرین خواهد کرد.

حمایت همه‌جانبه مدیریت و مجموعه مس سونگون ورزقان و جامعه والیبال استان از این تیم و اتحاد بازیکنان، مربیان و دست‌اندرکاران و دلگرمی و قوت قلب تماشاگران و علاقه‌مندان، رمز حضور این تیم در فینال مسابقات دسته اول و قهرمانی این تیم در بین تیم‌های سرسخت این لیگ خواهد بود که نهایتاً به حضور در سطح اول لیگ ایران منتهی خواهد شد.

لیگ برتر ایران برای حضور سرو قامتان دیار آذربایجان در دل خود لحظه‌شماری می‌کند تا هم پذیرای پسران سر ایران بوده و هم به کلکسیون تیم‌های خودش اعتبار ببخشد.