نگینی درخشان در والیبال مس سونگون ورزقان

حضور پر ثمر بازیکن نوجوان در بدنه تیم والیبال بزرگسالان مس سونگون، نشانگر معرفی پدیده جدید در والیبال آذربایجان شرقی است.

درخشش "مرتضی نریمانی " در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در مشهد مقدس و حضور پر ثمر در بدنه تیم والیبال بزرگسالان مس سونگون ورزقان نشانگر معرفی پدیده جدید در والیبال آذربایجان شرقی است.

باشگاه مس سونگون ورزقان در سال‌جاری با گسترش دامنه تیم‌داری حرفه‌ای والیبال را به شاخه‌های خود اضافه کرد.

مسئولان باشگاه مس به غیر از تشکیل تیم بزرگسالان، به تیم‌های پایه نیز پرداخت کردند تا استعدادهای خوبی را به ورزش استان و کشور تحویل دهند.

در همین زمینه تیم‌ نوجوانان والیبال مس برای شرکت در مسابقات کشوری راهی شهر مشهد مقدس شد و توانست برای اولین بار مقام سوم این مسابقات را کسب کرده و به ویترین افتخارات نارنجی‌پوشان اضافه شود.

در کوران مسابقات اما این تیم پدیده‌ای رو کرد تا مس برای معرفی بازیکن به والیبال کشور امیدوار شود.

مرتضی نریمانی بازیکن نوجوان مس سونگون که از اول فصل سال‌جاری با نظر عادل بناکار در تیم بزرگسالان والیبال مس حضور داشت به همراه تیم نوجوانان راهی مسابقات کشوری شد.

این بازیکن آینده‌دار در مسابقات کشوری به قدری درخشید که تحسین تیم‌های حریف را به دنبال داشته است و این نوید پیدایش نگینی درخشان در والیبال آذربایجان شرقی است.

نریمانی با عملکرد درخشان خود در مسابقات نوجوانان به بازیکنی تاثیرگذار در والیبال مس تبدیل شده است که در آینده‌ای نزدیک می‌تواند با راهنمایی و انتخاب راهی درست به بازیکن بزرگی در والیبال کشور تبدیل شود.