اولین جام در اولین گام

اولین جام در اولین گام، در رشته والیبال با تیم نوجوانان مس سونگون ورزقان در ویترین باشگاه قرار گرفت.

با عنایت به سیاست جدید باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان در خصوص توجه به شکل‌گیری تیم‌های نوجوانان و جوانان در اکثر رشته‌های ورزشی فعال این مجموعه، اولین جام در اولین گام و در رشته والیبال و تیم نوجوانان در ویترین باشگاه قرار گرفت.

اولین جام در اولین گام
اولین جام در اولین گام


تیم نوجوانان باشگاه مس سونگون ورزقان که برای اولین بار در رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان ایران در مشهد مقدس شرکت کرده بودند، با درخشش در جمع 21 تیم حاضر و علی‌رغم بدبیاری با مصدومیت سه بازیکن کلیدی و قرار گرفتن در گروه سخت موفق به صعود به نیمه‌نهایی شد که این بار نیز با رویارویی برابر سپاهان اصفهان از حضور در فینال بازماند و با غلبه سه بر صفر در دیدار رده‌بندی مقابل مقاومت به مقام سومی این مسابقات قناعت کرد.

به‌هرحال، کادر فنی تیم والیبال نوجوانان مس سونگون ورزقان ظهر امروز 20 آذرماه با حضور در محل باشگاه و دیدار با رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سونگون و ارائه گزارش کامل مسابقات نوجوانان والیبال کشور، کاپ ارزشمند این مسابقات را به مدیرعامل باشگاه تقدیم کردند. در این دیدار رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سونگون با تشکر از زحمات یکایک بازیکنان و کادر فنی بر ضرورت حفظ تیم و تداوم تمرینات تأکید کردند.