هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران؛

استارت مس سونگون برای دشت پیروزی

فوتبال مس سونگون ورزقان در هفته دوم لیگ دسته دوم کشور میهمان بعثت در کرمانشاه است.

ورود به عرصه تیم داری در رشته فوتبال، اتفاق مهمی بود که این فصل در باشگاه مس سونگون ورزقان رخ داد. فوتبال این باشگاه با هدایت یوسف بخشی زاده وارد لیگ دسته دوم فوتبال ایران در فصل ۰۲-۱۴۰۱ شد. این تیم که در گروه اول حضور دارد، بعد از لغو بازی هفته اول خود، برابر ماشین‌سازی تبریز، روز دوشنبه (فردا) باید در چارچوب هفته دوم به مصاف بعثت در کرمانشاه برود.

بازیکنان مس سونگون که بعد از پشت سر گذاشتن دوران آماده‌سازی پیش فصل، آماده بازی خانگی مقابل ماشین‌سازی در تبریز بودند که به دلیل آن عدم صدور مجوز بازی تیم حریف از سوی نماینده فدراسیون منجر به لغو مسابقه شد.
به‌هرحال پس از یک هفته تمرین منظم آنها آماده دیدار در هفته دوم برابر بعثت کرمانشاه که یک تساوی از هفته اول مقابل میزبان خود اسپاد الوند داشت، قرار گیرد.

گفتنی است که دیدار دو مس سونگون ورزقان و بعثت کرمانشاه از ساعت ۱۵: ۳۰ روز دوشنبه 18 مهرماه در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار می‌شود. این دیدار از اهمیت بالایی برای فوتبالیست‌های مس سونگون ورزقان دارد. بی‌تردید این تیم با اندیشه برد و فوتبال تهاجمی حضور قدرتمندانه خود را در فوتبال ایران به رخ سایر رقیبان خواهد کشید.

استارت مس سونگون برای دشت پیروزی
استارت مس سونگون برای دشت پیروزی


بخشی زاده سرمربی تیم مس سونگون که از آمادگی شاگردانش رضایت دارد، از روحیه بالای مس برای کسب نتیجه‌ای خوب مقابل بعثت خبر داد و عنوان کرد: " با تمرینات منظم و تاکتیکی تیم را آماده مقابله با حریفان کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم بهترین بازی‌ها را از اولین دیدار داشته باشیم که از همین ابتدای کار شخصیت یک تیم مدعی صعود را به خود بگیریم و برای تیمی که چنین هدفی دارد دیدار سخت و آسان وجود ندارد و هر دیدار برای ما حکم یک فینال برای صعود است و تلاش می‌کنیم مقابل بعثت کرمانشاه نتیجه‌ای رقم بخورد که هواداران فوتبال آذربایجان خشنود از این نتیجه باشند."