تقی پور: صدرنشینی فعلی حاصل حمایت مدیریت و همدلی بچه‌هاست

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: تنها وجه اشتراک تمام بازی‌ها هدفی است که به دنبال آن هستیم، یعنی پیروزی و کسب سه امتیاز.

تیم مس سونگون ورزقان با 42 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتسال ایران حضور دارد. این تیم امروز در چارچوب هفته هفدهم در خانه به مصاف مقاومت البرز خواهد رفت. اسماعیل تقی پور با ابراز رضایت از شرایط تیمش در آستانه این دیدار تأکید کرد که مثل همیشه پیروزی و سه امتیاز، چیزی است که مس سونگون ورزقان به دنبال آن خواهد بود.

تقی پور گفت: هفته گذشته یک برد شیرین به‌دست آوردیم که نشان‌دهنده انسجام تیمی‌مان بود. همچنان دست از تلاش برنمی‌داریم چون هنوز به چیزی که می‌خواهیم، نرسیده‌ایم. بدون توجه به جدول، برای هر بازی برنامه خاصی داریم و تنها وجه اشتراک تمام بازی‌ها هدفی است که به دنبال آن هستیم، یعنی پیروزی و کسب سه امتیاز.

او افزود: بازیکنان و اعضای کادر فنی ما تاکنون یکدلی خود را نشان داده‌اند و این مسئله همراه با حمایت‌های مجموعه مس و پشتیبانی هیئت‌مدیره و مدیرعامل ورزشی باشگاه یعنی رسول خطیبی، دست‌به‌دست هم دادند تا یک حاشیه امنیت خوب در آغاز نیم فصل ایجاد کنیم و با کمترین دغدغه، فقط به فکر ارتقای فنی تیم باشیم.

سرمربی تیم مس سونگون ورزقان در خصوص پیش‌بینی‌اش از بازی فردا مقابل مقاومت تأکید کرد: در اول صحبت‌هایم تأکید کردم که در هر بازی به دنبال برد هستیم و این بازی هم از چنین قاعده‌ای مستثنا نیست. رتبه تیم‌ها ملاک ارزیابی ما نیست و در فرصتی که بعد از بازی با گهر زمین داشتیم، حریف را آنالیز و روی نقاط ضعف و قوتش کارکردیم. تنها پیش‌بینی من از بازی فردا، تلاش و انرژی صددرصدی بازیکنانم در زمین خواهد بود که ان شاء الله به برد ختم شود.