آتش‌بازی فوتبال ، صدرنشینی بلامنازع فوتسال

در چهاردهمین روز آخرین ماه فصل پائیز سال 1401، هر دو تیم فوتبال و فوتسال باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان با غلبه بر حریفان، رکورد تازه‌ای را در رقابت‌های قهرمانی لیگ دسته 2 فوتبال و لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران رقم زدند.

در این روز تیم فوتبال مس سونگون ورزقان در آوردگاه هشتم لیگ دسته دو، در تهران و ورزشگاه غدیر میهمان تیم ویستا توربین بود که در یک روز فراموش‌نشدنی و درخشش ستودنی شاگردان یوسف بخشی زاده با تحمیل پنجمین باخت، صاحب پیروزی پر گل با نتیجه 7 بر یک شد تا در جدول رده‌بندی علاوه بر حفظ صدرنشینی و اختلاف دو امتیازی با دو رقیب سرسخت خود فولاد نوین اهواز و سپیدرود رشت با 17 امتیاز با عنوان یکی از تیم‌های مدعی برای صعود در رقابت‌های فوتبال دسته دو ایران مطرح کند.

آتش‌بازی فوتبال ، صدرنشینی بلامنازع فوتسال
آتش‌بازی فوتبال ، صدرنشینی بلامنازع فوتسال

فوتبال مس سونگون ورزقان که با 15 روز تعطیلی به دلیل برگزاری مسابقات حذفی باشگاه‌های کشور روبرو است، برای حفظ آمادگی خود تصمیم به تعطیلی نگرفته و مصمم به برگزاری تمرینات روزانه و منظم با اندیشه دیدارهای تدارکاتی با دیگر تیم‌های تبریزی می‌باشد.

برابر برنامه تنظیمی قرار است روز جمعه این هفته 18 آذر در ورزشگاه بنیان دیزل دیداری تدارکاتی با تیم لیگ برتری تراکتور داشته باشد و همچنین احتمال انجام دومین بازی دوستانه با تیم رخش تبریز برای روز دوشنبه هفته آینده می‌رود.

آتش‌بازی فوتبال ، صدرنشینی بلامنازع فوتسال
آتش‌بازی فوتبال ، صدرنشینی بلامنازع فوتسال

امیدواری برای قهرمانی
در فصل جاری تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با حضور پرقدرت برابر حریفان عزم خود را برای تکمیل کلکسیون قهرمانی‌های خود در ادوار گذشته جزم کرده است.

شاگردان تقی پور به لطف برخورداری از هماهنگی، اتحاد تیمی، حاکمیت صمیمت در بدنه آن و درنهایت برخورداری از حمایت‌های مدیریت صحیح باشگاه، همواره صدر جدول را در طول برگزاری 16 مسابقه حفظ کرده است و علاوه بر پیشتازی و فاصله امتیازی خوب با حاشیه امنیت مناسب و با 77 گل زده یکی از تیم‌های مدعی برای تسخیر سکوی قهرمانی فصل جاری است.

این تیم در دیدار هفته شانزدهم با پیروزی 4 بر 2 مقابل تیم پنجم جدول رده‌بندی (گهر زمین سیرجان) مجموع امتیازات خود را به رقم 42 رسانید.

تیم فوتسال مس سونگون در دیدار هفته هفدهم یکشنبه 20 آذر میزبان تیم مقاومت البرز در تبریز و سالن پور شریفی این شهر خواهد بود.