بخشی‌زاده: این برد پرگل تلاش بازیکنان تیم بود

مس سونگون ورزقان موفق شد در دیدار خارج از خانه با هفت گل ویستا توربین را شکست داده و با یک بازی کمتر و اختلاف دو امتیازی جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کند.

یوسف بخشی زاده سرمربی تیم مس سونگون ورزقان در خصوص این دیدار گفت: شرایط جوی خوب نبود و ما انتظار زمین و هوای برفی را نداشتیم ولی بچه‌ها خود را آماده یک دیدار سنگین کرده بودند و به خوبی می‌دانستند اگر بازی گره می‌خورد، کارمان سخت‌تر می‌شود.

بخشی زاده ادامه داد: خوشبختانه گل دقیقه دوم گره بازی را باز کرد و بچه‌ها به خوبی توانستند برنامه‌های تمرین شده را در زمین اجرا کنند و به گل‌های بعدی دست پیدا کنند ولی بعد از گل سوم بچه‌ها انگیزه گلزنی بیشتر را از دست دادند اما در بین دو نیمه با آنها صحبت کردیم و دوباره به بازی برگشتند که درنهایت تلاش تیمی باعث رقم خوردن این نتیجه عالی شدند.

سرمربی تیم مس سونگون ورزقان در خصوص بازیکنان جوان خود در این دیدار گفت: جدا از برد پرگل، ما یک برد مهم داشتیم و آن درخشش چند بازیکن جوان در این دیدار بود. همه بازیکنان در این بازی خوب بودند ولی بازیکنان جوان و آینده دار ما فراتر از انتظار ظاهر شدند و ما را به آینده فوتبال استان امیدوار کردند.