برتری پرگل فوتبالیست‌های مس سونگون در تهران

از هفته نهم لیگ دو فوتبال مس سونگون ورزقان موفق شد ویستا توربین تهران را شکست داده و صدرنشینی خود را تداوم بخشد.

شاگردان بخشی‌زاده دوشنبه ۱۴ آذرماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه غدیر تهران میهمان ویستا توربین بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 7 بر ۱ شکست دهد.

در همان ابتدای بازی محمد اصلانی با یک پاس عالی علی فتحی را راه انداخت و پاس عمقی فتحی برای حسین قره داغی تبدیل به یک موقعیت تک‌به‌تک شد و مهاجم گلزن مس با یک ضربه چیپ دروازه ویستا را باز کند.

این پایان کار نبود و در دقیقه ۹ بازی، پاس عالی پور محمد را بهزاد نوروزی وارد دروازه کرد تا بازی ۲ بر صفر به نفع شاگردان بخشی‌زاده ادامه یابد.

دقیقه ۱۱ بازی حسین قره داغی بار دیگر برای مس سونگون ورزقان گلزنی کرد ولی در یک صحنه مشکوک داور بازی اعتقاد به خطا داشت و گل سالم مس مردود اعلام شد.

حملات مس سونگون ها ادامه داشت و در دقیقه ۱۹ بازی با یک حرکت تمرین شده با بهزاد نوروزی آغاز شد و پاس حسین قره داغی را علی فتحی با یک شوت از پشت محوطه تبدیل به گل سوم شد.

دقیقه ۳۴ علی پورمحمد روی پاس محمد اصلانی وارد محوطه جریمه شد و دروازه ویستا را باز کرد ولی داور اعلام آفساید کرد.

شاگردان بخشی‌زاده درنهایت نیمه اول با نتیجه ۳ بر صفر به رختکن رفتند.

نیمه دوم با حملات مس سونگون آغاز شد ولی برخلاف جریان بازی ویستا توربین از روی نقطه پنالتی به گل رسید تا اختلاف برتری شاگردان بخشی زاده به ۲ گل برسد.

مس سونگون حملات بسیاری را روی دروازه ویستا توربین تدارک دید و این حملات در دقیقه ۷۷ نتیجه داد و این بار محمد اصلانی روی پاس کریم آذر و با یک شوت عالی از راه دور دروازه ویستا را باز کرد و گل چهارم مس را به ثمر رساند.

عطش گلزنی شاگردان بخشی‌زاده پایانی نداشت و این بار بهزاد نوروزی یک موقعیت عالی برای شوت‌زنی ساخت و علی پورمحمد پنجمین گل مس را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۷ و ۹۰ فرشاد بیابانی روی پاس‌های امیرحسین اسکندری‌نژاد و علی فتحی گل ششم و هفتم مس سونگون ورزقان را به ثمر رساند تا نتیجه هفت بر یک برنده این دیدار باشد.