در مسابقات فوتسال جوانان گروه اول کشور؛

صعود مقتدرانه و بدون باخت جوانان مس سونگون به دور پایانی

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان نماینده فوتسال خطه آذربایجان شرقی در رقابت های قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور در گروه الف، مقتدرانه و بدون باخت در دو مرحله رفت‌وبرگشت صعود خود را به مرحله پایانی این مسابقات تثبیت کرد.

ابتدا جوانان فوتسال مس سونگون پس از دستیابی به مقام قهرمانی استان آذربایجان شرقی جواز حضور و شرکت در رقابت‌های کشوری را از آن خود کرد و راهی مسابقات کشوری در استان گیلان و شهر صومعه‌سرا شد.

در مرحله رفت تیم فوتسال جوانان مس سونگون با درخشش خوب و پیروزی برابر رقیبانی همچون آلیاژ ارومیه، گوراپ زرمیخ صومعه‌سرا ، مس کرمان و وارسته قزوین موفق به کسب برتری و صدرنشینی در این مرحله شد.

دور برگشت مسابقات با میزبانی شهر ارومیه برگزار شد که بار دیگر شاگردان حبیب محمدی در قالب مس سونگون کاری در حد کارستان کرده‌اند و با سه برد ارزشمند و یک مساوی برابر محمدیه وارسته قزوین به پرونده مقبول خود پایان داد.

تیم فوتسال جوانان مس سونگون از حاصل هشت دیدار در دو مرحله رفت‌وبرگشت با شش برد و دو مساوی و کسب ۲۰ امتیاز مقتدرانه به مرحله پایانی این رقابت‌ها صعود کرد.

برنامه نهایی رقابت‌های فوتسال جوانان دسته یک کشور پس از برگزاری رقابت‌های کاپ فوتسال کیش، قرعه‌کشی و انجام خواهد یافت.

گفتنی است که از گروه اول مس سونگون و وارسته قزوین، از گروه سوم سپاهان نوین اصفهان ، پاسارگاد استان مرکزی ، از گروه چهارم فولاد زرند ایرانیان و شهروند قزوین به دور پایانی صعود کرده‌اند و سرنوشت گروه دوم با برگزاری دیدارهای برگشت از ۱۵ همین ماه آغاز خواهد شد.