عادل بناکار:

به چیزی جز برد مقابل تیم مقاومت فکر نمی‌کنیم

سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان گفت: تیم مقاومت انگیزه زیادی دارد اما ما هم برای تداوم روند خوب‌مان نباید به چیزی جز پیروزی فکر کنیم.

عادل بناکار سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان در خصوص دیدار فردای تیمش مقابل مقاومت تهران اظهار داشت: ما شناختی که از تیم حریف داریم به هفته دوم نیم فصل اول برمی‌گردد جایی که مقاومت را ۳ بر ۲ شکست دادیم و با شروع نیم فصل دوم شناخت آن‌چنانی از آن‌ها نداریم.

وی افزود: مقاومت تیم جنگنده‌ای است که مطمئنم با تمریناتی که در طول این چند روز داشتیم نمایش خوبی خواهیم داشت و شاهدبازی زیبایی از سوی هر دو تیم خواهیم بود.

سرمربی نارنجی‌پوشان مس تصریح کرد: جایگاه تیم‌ها در والیبال به‌خصوص در لیگ یک تأثیری دربازی‌ها ندارد مخصوصاً تیم‌های نظامی که باانگیزه خاصی مقابل حریفان بازی می‌کنند به همین دلیل معتقدم در بازی فردا هم جایگاه هر دو تیم نمی‌تواند نتیجه را تعیین کند.

بناکار تأکید کرد: مقاومت از انگیزه فراوانی برای دیدار فردا دارد ولی ما هم برای تداوم روند خوب‌مان نباید به چیزی جز پیروزی فکر کنیم و قطعاً برای شکست حریف به تهران آمده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به‌جز امیر گلریز که مصدوم است فرد غایب دیگری نداریم و همه بازیکنان آماده دیدار با مقاومت هستند.