باشگاه مس سونگون ورزقان به صدر گوگل رسید

وب‌سایت باشگاه مس سونگون ورزقان با ترافیک ارگانیک به صفحه اول گوگل دست‌یافت.

وب‌سایت رسمی باشگاه مس سونگون ورزقان درزمانی یک ماهه با ترافیک ارگانیک به صفحه اول گوگل دست‌یافت.

اما منظور از ترافیک ارگانیک که باعث به صدر رسیدن وب‌سایت باشگاه مس سونگون ورزقان در صفحه اول گوگل شده است چیست؟ صفحه نخست گوگل تنها جایی است که ترافیک ارگانیک و بازدیدکننده را دارد و صفحات دیگر را هر چه جلو برویم عملاً بی‌فایده هستند.

صفحات با رتبه بالاتر دارای نرخ کلیک بالاتری هستند و این‌یکی از عوامل جذب کلیک بیشتر است که در بالا رفتن سئو کمک می‌کند. نرخ کلیک ارگانیک دارای معیارهایی است که به ما کمک می‌کند تا بدانیم از بین کل افرادی که محتوای باشگاه مس سونگون را مشاهده نموده‌اند، چند نفر کلیک کرده‌اند.

همان‌طور که در روزهای پیش از وب‌سایت رسمی باشگاه مس سونگون اعلام شد، گوگل در رابطه با سئو ارگانیک (بالا رفتن کلیک ارگانیک) پیام تبریک ارسال کرده بود. و نتیجه این کار به صفحه نخست رسیدن وب‌سایت باشگاه می‌باشد. و این یعنی صفحه باشگاه با نرخ کلیک ارگانیک بالاتر به رتبه بالاتری در گوگل و سایر موتورهای جستجو رسیده است.

ما در وهله نخست پیش‌بینی می‌کردیم که افراد برای دسترسی به وب‌سایت باشگاه مس سونگون که تا پیش‌ازاین وجود خارجی نداشته است، در موتورهای جستجوگر عبارت "وب‌سایت باشگاه مس سونگون ورزقان" یا "سایت رسمی باشگاه مس سونگون ورزقان" را جستجو خواهند کرد و دقیقاً تمرکز خود را روی همین امر قراردادیم.

باید گفت یک وب‌سایت با نرخ کلیک ارگانیک خوب به‌طور میانگین 3 تا 6 ماه زمان لازم دارد تا به صفحه اول گوگل دست بیابد که فقط 6.2% صفحه‌های وب‌سایت این خوش شانسی رادارند و مابقی باید تا یک سال منتظر باشند.

ما در روزهای آتی روی الگوریتم‌هایی کارخواهیم کرد تا سئو ی خود را بهینه‌تر کنیم. در نمودار زیر نشان داده‌ایم که صفحاتی در 10 رتبه اول جستجو قرار داشتند که دارای عبارات کلیدی باارزش بودند.

باشگاه مس سونگون ورزقان به صدر گوگل رسید
باشگاه مس سونگون ورزقان به صدر گوگل رسید


تقریباً ناممکن است که وب‌سایتی بتواند در عرض کمتر یک سال در کلمات بسیار پررقابت به صفحه ابتدایی گوگل برسد. اما ما روی سئو و کلمات و داده‌های باارزش کارخواهیم کرد تا با تلاش مستمر و سرمایه‌گذاری کافی زمانی روی آنها انجام شود و به در سایر جستجوها نیز به صدر گوگل برسیم.

گفتنی است؛ پروژه "جدولیار" که می‌تواند نتایج و تایم لاین همه تیم‌های حاضر در لیگ‌هایی که باشگاه مس سونگون در آن حضور دارد را نمایش دهد، نرخ کلیک ما را به‌مراتب بهبود داده است.

هدف ما راه اندازی باشگاه داری الکترونیک در کشور با عنوان اولین است.