در این فصل از لیگ برتر بازی سخت و آسان نداریم

تقی پور: همه بازی‌ها به یک اندازه اهمیت دارند

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در خصوص بازی فردای خود مقابل رکن آذین خاورمیانه در مشهد گفت: بچه‌ها در شرایط خوبی قرار دارند و در این فصل از لیگ برتر بازی سخت و آسان نداریم.

تیم فوتسال مس سونگون فردا از ساعت ۱۶ میهمان رکن آذین خاورمیانه در مشهد است؛ اسماعیل تقی پور در خصوص این دیدار گفت: بچه‌ها در شرایط خوبی قرار دارند و در زمان کمی که داشتیم توانستیم ریکاوری و تمرینات مناسبی پشت سر گذاشته و راهی مشهد شویم.

او ادامه داد: به دنبال کسب برد مقابل رکن آذین هستیم تا صدرنشینی خود را حفظ کنیم. این همان هدفی است که در همه بازی‌ها دنبالمی کنیم. همین باعث می‌شود که بازی سخت و آسان نداشته باشیم و به همه بازی‌ها به یک اندازه اهمیت قائل باشیم.

سرمربی مس سونگون ورزقان در مورد تیم حریف تأکید کرد: نسبت به تیم حریف شناخت کافی داریم. می‌دانیم که نتایج خوبی کسب نکردند و تیم جوانی هستند ولی قطعاً با تغییراتی که داشتند شرایط بهتری خواهند داشت.

تقی پور در رابطه با کورس نزدیک قهرمانی گفت: از ابتدای فصل هم گفتم و بازهم تاکید می‌کنم که یکی از سخت‌ترین فصل‌های لیگ برتر فوتسال را پشت سر می‌گذاریم و اگر طالب قهرمانی هستیم باید بدون نوسان و باصلابت ادامه دهیم.