عادل بناکار:

بردمان را به هواداران تقدیم می‌کنم

سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان اولین پیروزی مس در نیم فصل دوم را به هواداران تیمش تقدیم کرد.

عادل بناکار، سرمربی تیم والیبال مس سونگون پس از پیروزی تیمش مقابل توپکا بابلسر اظهار داشت: در این بازی توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم و به برتری برسیم.

وی افزود: این برد ما در حالی به‌دست آمد که چند بازیکن جدید به تیم اضافه کرده بودیم و هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌اند اما با تلاش همه بچه‌ها موفق شدیم مقابل تیمی که شناخت کمی داشتیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

بناکار تصریح کرد: این پیروزی را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنم که واقعاً جایشان در سالن خالی است که امیدوارم با تدابیر مسئولان مربوطه از هفته‌های آتی هواداران در کنارمان باشند تا باانگیزه دوچندانی دربازی‌ها حاضر شویم.

سرمربی تیم والیبال مس سونگون در ادامه به برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال انتقاد کرد و گفت: معمولا در نیم فصل به تیم‌ها فرصت کافی برای ریکاوری و آمادگی بیشتر داده می‌شود اما متاسفانه فدراسیون والیبال اینکار را انجام نداد و در کمترین زمان برای دور برگشت آماده شدیم.

بناکار در پایان خاطرنشان کرد: روز جمعه این هفته باید به مصاف مقاومت بسیج برویم که زمان کمی برای آماده‌سازی داریم و از حریف نیز شناخت آن‌چنانی نداریم ولی در دور رفت موفق شده بودند در تبریز یک امتیاز از ما بگیرند که این نشان می‌دهد تیم خوبی هستند و ما باید برای تداوم روند خوب‌مان در این بازی به پیروزی برسیم.