بخشی زاده: مبارزه برای صعود از بازی اول شروع میشود

تلاش می‌کنیم بهترین بازی‌ها را از اولین دیدار داشته باشیم و از همین ابتدای کار شخصیت یک تیم مدعی صعود را به خود بگیریم.

دیدار هفته اول تیم مس سونگون مقابل ماشین‌سازی برگزار نشد تا استارت این تیم مقابل بعثت کرمانشاه از هفته دوم رقم بخورد. یوسف بخشی زاده سرمربی تیم فوتبال مس سونگون ورزقان در خصوص این دیدار گفت: بازی سختی را در کرمانشاه خواهیم داشت و بعثت کرمانشاه یکی از تیم‌های خوب لیگ به شمار می‌رود که در هفته اول نیز در بازی خارج از خانه امتیاز گرفته است و مقابل ما انگیزه دارد تا در بازی خانگی خود سه امتیاز را به‌دست آورد.

بخشی زاده ادامه داد: دیدار ما با ماشین‌سازی از هفته اول برگزار نشد و این ازلحاظ فنی به نفع تیم ما نبود و دیدار با بعثت اولین دیدار رسمی تیم فوتبال مس سونگون ورزقان است تا در کرمانشاه کار راحتی نداشته باشیم ولی بازیکنان ما که جمعی از بازیکنان باتجربه و جوانان بااستعداد هستند انگیزه خوبی برای این دیدار دارند و برای اثبات خود و جایگاه بالای تیم خود به میدان خواهند رفت.

سرمربی تیم مس سونگون ورزقان افزود: ما روی تیم خود کار کرده تیم و تلاش می‌کنیم بهترین بازی‌ها را از اولین دیدار داشته باشیم و از همین ابتدای کار شخصیت یک تیم مدعی صعود را به خود بگیریم و برای تیمی که چنین هدفی دارد دیدار سخت و آسان وجود ندارد و هر دیدار برای ما یک فینال برای صعود است و تلاش می‌کنیم مقابل بعثت کرمانشاه نتیجه‌ای رقم بخورد که هواداران فوتبال آذربایجان راضی باشند.

یوسف بخشی زاده در خصوص شناخت از تیم بعثت کرمانشاه توضیح داد: شناخت و آنالیز حریف در لیگ دو سخت است و دیداری که پخش نمی‌شود، فیلم باکیفیتی هم وجود ندارد و این کار را برای شناخت از حریف سخت می‌کند و از طرفی بازی‌ها تازه شروع‌شده است و هنوز شناختی از تیم‌ها وجود ندارد ولی ما با کادر فنی دیدار اول تیم بعثت را بررسی کرده‌ایم و روی آن کارشده است و در این دیدار برای سه امتیاز بازی به میدان خواهیم رفت.