نیم فصل دوم جای حسرت و اشتباه نیست

اسماعیل تقی پور: منطقی و مقتدر بازی خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان تأکید کرد که در نیم فصل دوم هیچ بهانه ای برای اشتباه وجود ندارد.

تیم مس سونگون فردا اولین بازی خود را در دور برگشت لیگ برتر فوتسال انجام خواهد داد. اسماعیل تقی پور که تیمش نیم فصل اول را با قهرمانی پشت سر گذاشت، در صحبت‌های پیش از بازی با زندی بتن از آمادگی بالای شاگردان خود برای یک شروع قدرتمند در دور برگشت خبر داد.

او در رابطه با بازی فردا گفت: زندی بتن تیم قابل‌احترامی است و در طول بازی‌های نیم فصل اول گاهی نتایجی گرفت که هیچ‌کس انتظارش را نداشت. سعی خواهیم کرد مثل بازی رفت منطقی و مقتدر ظاهرشده و بدون اینکه به دردسر بیافتیم سه امتیاز را مال خود کنیم.

سرمربی مس سونگون در رابطه با میزبان آمادگی تیمش برای حفظ رتبه نخست لیگ تأکید کرد: بچه‌های خوبی در تیم داریم که کیفیت بالای آنها را در لحظات حساس و تعیین‌کننده نیم فصل بارها و بارها دیدیم. مدیریت نیز در این مدت همواره کمک‌حال تیم بود که نهایت تشکر رادارم.

تقی پور افزود: در بازی فردا متأسفانه هواداران خود را بازهم نخواهیم داشت. راستش را بخواهید همه دل‌خوشی و هدف ما شادی و جلب رضایت آنهاست و وقتی‌که نیستند بردها و موفقیت‌ها خیلی جذاب نیست. در نیم فصل اول و در خانه دو تیم مدعی متأسفانه شرایط به گونه‌ای شد که مقابل تماشاگر بازی کردیم که انصاف نبود. امیدوارم اولاً در نیم فصل دوم هواداران خیلی زود به سالن‌ها برگردند و دوما اگر قرار بر نبودن باشد، همه‌جا بدون هوادار باشد و گزینشی عمل نکنیم.

"نیم فصل دوم جای اشتباه و حسرت خوردن نیست."
سرمربی مس با گفتن این جمله ادامه داد: قهرمانی نیم فصل اول ازنظر روحی و روانی خوب بود ولی قطعاً چیزی که مهم است، حفظ آن تا پایان فصل است. تا جای ممکن روی ضعف‌های فنی کارکردیم و مهره‌ای که بتواند ما را کمک کند در بازار نقل و انتقالات نبود که جذب کنیم. در دور برگشت باید از تک‌تک اشتباهات دور رفت درس بگیریم چون دیگر فرصت جبران نیست. اینجا همان‌جایی است که باید هر چه در نیم فصل اول حسرتش را خوردیم را جبران و مسیر قهرمانی را هموارتر کنیم.