روند رو به رشد وب سایت رسمی مس سونگون ورزقان

با گسترش چشم‌گیر دنیای جهانی وب، اکنون همگان می دانند که سئو تا چه اندازه ای در کسب نتایج بزرگ تاثیر دارد.

وب‌سایت رسمی باشگاه مس سونگون ورزقان در مدتی کمتر از دو ماه از راه‌اندازی اولیه خود و تلاش‌های مجموعه باهدف ارائه یک خروجی خوب با معیارهایی همچون امنیت بالا، در دسترس بودن برای همه، جذاب برای مخاطب، دسترسی آسان برای مخاطبان در کمترین زمان در موتورهای جستجو، اطلاع از آخرین اخبار تیم‌های فعال، معرفی و اطلاع‌رسانی جدول، برنامه بازی‌ها، آمار بازی و معرفی بازیکنان شروع به‌کار کرده است.

یک رویداد زمانی به خبر تبدیل می‌شود که برای مخاطبانش دارای اهمیت باشد لذا با توجه به اهمیت آماده کردن، گردآوری و سامان دادن اخبار، انتقال و خبررسانی، سعی کردیم فاز اول را به بخش خبری تخصیص دهیم.

در ادامه روند برنامه‌نویسی وب‌سایت باشگاه، اولویت را به جدول و برنامه بازی‌ها اختصاص دادیم و سعی داریم با اتمام این بخش تحت نام "جدولیار" نه تنها امکان نمایش جدول ، برنامه بازی‌ها و نتایج تیم‌های باشگاه ممکن می شود، بلکه برای سایر تیم‌ها نیز زمینه‌ای فراهم شده است که آنها هم بتوانند از جدولیار بهره ببرند و یقیناً این امر ما را در بالا رفتن داده‌های نرخ CTR کمک خواهد نمود.

هسته اصلی وب سایت باشگاه مس سونگون ورزقان با اصول دیتا ماینینگ Data Mining طراحی شده است که برای تبدیل داده های خام به اطلاعات مفید مورد استفاده قرار می گیرد. و این کار در نتایج جستجوی گوگل اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد‌. به عنوان مثال داده های موجود در یک خبر با صفحه معرفی بازیکنان، جدول بازی ها و صفحه پخش زنده رابطه مستقیم خواهد داشت.

روند رو به رشد وب سایت رسمی مس سونگون ورزقان
روند رو به رشد وب سایت رسمی مس سونگون ورزقان


بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد که روزانه حدود بیش از 6 میلیارد جستجو در گوگل صورت می‌گیرد.

همچنین داده های موجود بیانگر این است که نرخ کلیک (CTR) ارگانیک وب سایت باشگاه در حال رشد بوده و این سبب رتبه‌بندی صفحات وب سایت باشگاه خواهد شد.

در آخرین اعلام توسط شرکت گوگل گفته شده است که وب‌سایت رسمی باشگاه مس سونگون در طول 28 روز گذشته 450 کلیک داشته است. در حقیقت استراتژی ما در برنامه‌نویسی وب‌سایت با این هدف است که بتوان افراد مناسب را از طریق (Query) جستجوی ارزشمند و مرتبط پیدا و لینک کنیم.