مس سونگون ورزقان ۲-۱ اترک بجنورد

این کامبک دراماتیک‌حق مس بود

دیدار تیم های فوتبال مس سونگون و اترک بجنورد با پیروزی میزبان همراه بود.

دریکی از بازی‌های هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال ایران تیم مس سونگون ورزقان امروز به مصاف اترک بجنورد رفت. این دیدار از ساعت ۱۴ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد و با برتری دو بر یک مس به‌پایان رسید.

شاگردان یوسف بخشی زاده که در رده دوم جدول رده‌بندی حضور داشتند برای باقی ماندن در کورس صعود و نزدیک‌تر شدن به صدر به هر سه امتیاز بازی با اترک نیاز داشتند و برای برد راهی میدان شدند.

برخلاف جریان بازی و روی یک ضد حمله، اترک در دقیقه ۸ به گل رسید. مس در پاسخ این گل، چهره تهاجمی خود را حفظ کرده و در دقیقه ۱۸ بازی را ۱-۱ کرد. این گل را علی فتحی روی پاس بهزاد نوروزی به ثمر رساند تا در شرایطی که یک صحنه مشکوک به پنالتی روی حسین قره داغی را داور نادیده گرفت، نیمه اول با تساوی به‌پایان برسد.

مس در نیمه دوم فوتبالی زیبا و تهاجمی به نمایش گذاشت اما بدشانسی و بی‌دقتی باعث شد حملات این تیم به گل تبدیل نشود تا اینکه در لحظات واپسین کار دروازه میهمان بالاخره باز شد. نارنجی پوشان در شرایطی که دقیقه ۵۰ محمد طاهر امینی که یکی از عناصر اصلی خط حمله تیم بود را به دلیل مصدومیت از ناحیه صورت از دست دادند حملات خود را تا آخرین لحظه ادامه دادند و در دقیقه ۷+۹۰ توسط حسین قره داغی به گل برتری رسیده و کامبکی دراماتیک را رقم زدند.