مشهد، شاهرود میزبان والیبالیست های جوان مس سونگون

از امروز اولین آزمون والیبالیست های جوان کشورمان در قالب باشگاه‌های فعال در عرصه مسابقات قهرمانی کشور در دو شهر مشهد مقدس و شاهرود آغاز می‌شود.

در این رقابت‌ها باشگاه مس سونگون ورزقان که عنوان دومی نیم فصل آغازین دسته یک باشگاه‌های ایران را در اختیار دارد با دو تیم نوجوانان و جوانان شرکت دارد که در زیر نگاهی به گروه‌بندی تیم‌های حاضر در این پیکارها داریم.

نوجوانان:
تیم والیبال نوجوانان مس سونگون ورزقان که با 14 والیبالیست و چهار همراه در شهر مقدس مشهد حضور دارد در دور مقدماتی و در گروه سوم با تیم‌های والیبال نوجوانان سپاهان اصفهان، گل گهر سیرجان، زرین اسکان میاندوآب و عقاب نهاجا هم‌گروه می‌باشد.

والیبال مس سونگون ورزقان در روز اول رقابت‌ها استراحت دارد و در روز دوم با نماینده میاندوآب (زرین اسکان) بازی خواهد داشت.

کادر فنی تیم نوجوانان مس سونگون را قاسم تاجر (سرپرست)، بهرام باقر زاده (سرمربی)، فرهاد اخلاقی (مربی)، مهدی فکور (مربی) تشکیل داده‌اند.

جوانان در شاهرود
در مسابقات جوانان باشگاه‌های کشور 20 تیم شرکت کرده‌اند که دور مقدماتی را در چهار گروه تیمی به‌صورت دوره‌ای در شاهرود و دو سالن ورزشی این شهر برگزار می‌کنند و از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.

تیم والیبال جوانان مس سونگون همچون نوجوانان با 14 بازیکن جوان و چهار همراه در مسابقات حضور دارند گه پس از مراسم قرعه‌کشی جوانان مس سونگون در گروه سوم با تیم‌های نقش امید شاهرود، پولیمیر تهران، ملوان تهران و کندوان نور شمالی هم‌گروه شده است.

در اولین روز این مسابقات دو تیم پولیمر تهران و مس سونگون ورزقان، برابر هم قرار می‌گیرند.

کادر فنی تیم والیبال جوانان مس سونگون را در شاهرود، جاوید آل جواد (سرمربی)، حسن اصفهانی (مربی) و مهدی ظلی (سرپرست) تشکیل داده‌اند.