جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲؛

آقاپور: هیجان بالایی برای فینال آسیا دارم

ستاره ملی‌پوش مس سونگون ورزقان از انگیزه بالای خود برای فینال آسیا گفت.

سالار آقاپور یکی از ستاره‌های جوان تیم ملی فوتسال ایران در این دوره از جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود که به همراه حمزه کدخدایی، نمایندگان مس سونگون ورزقان در تیم ملی هستند. او در اولین تجربه خود در این جام یکی از ارکان تیم شمسایی درراه رسیدن به فینال بود و دو گل نیمه‌نهایی شب گذشته مقابل تایلند نیز با پاس این بازیکن به ثمر رسید. سالار تاکنون 5 گل هم به ثمر رسانده است.

آقاپور بابیان اینکه بی‌صبرانه منتظر بازی پایانی است، گفت: با همه توان و تمرکزی که داشتم در این 5 بازی حضور یافتم و تلاش کردم که عضو مؤثری در تیم باشم. تیم یکدستی داریم و از همه باتجربه‌های تیم تشکر می‌کنم که فضایی ایجاد کردند تا ما جوان‌ها هم بتوانیم توانایی‌های خود را برای تیم ملی به نمایش بگذاریم. هدف ما قهرمانی است والان بی‌صبرانه منتظر بازی پایانی هستیم تا گام آخر را هم برداشته و جام را بالای سر ببریم.

او در مورد حریف تیم ملی در فینال گفت: ژاپن تیم خوبی در آسیاست و همواره نیز جز تیم‌های حاضر در دورهای پایانی بوده است. تک‌تک بازی‌ها را از همان دور گروهی با برنامه و قدم‌به‌قدم پیش رفتیم. کادر فنی برای بازی با ژاپن هم برنامه‌های خاص خود را دارد که انشاالله با پیاده کردن آنها با جام به کشور بر خواهیم گشت.

ملی‌پوش جوان مس سونگون ورزقان در مورد حس خود از اولین فینال در اولین حضور گفت: قطعاً که حضور در بازی پایانی حس بسیار خوبی دارد ولی قطعاً قهرمانی هدف نهایی ماست. خوشحالم که جزئی از این تیم خوب هستم و با هیجان بالا منتظر دیدار پایانی هستم.