والیبال مس سونگون ورزقان

آغازی خوب ، جایگاهی مناسب

باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان در راستای اشاعه و پویایی دوباره ورزش جذاب و پر تماشاگر والیبال آذربایجان، برای اولین بار این رشته را نیز با حضور در رقابت‌های دسته یک والیبال باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور تحت عنوان تیم والیبال مس سونگون ورزقان به جمع رشته‌های فعال خود افزود.

پس از انتخاب مربی و اعضای کادر فنی و سرانجام جذب بازیکنان، شکل‌گیری و تمرینات مرتب و منظم این تیم از قوه به فعل تبدیل شد. و طبق برنامه فدراسیون والیبال برای برگزاری اولین بازی این دور از مسابقات به‌عنوان مهمان راهی بابلسر شد. تا رودرروی تیم خوب خطه شمال توپکا بابلسر قرار گیرد.
این بازی ماراتن گونه در پایان با نتیجه سه بر 2 به سود تیم مس سونگون ورزقان پایان یافت تا عادل به ناکار سرمربی این تیم به همراه بازیکنانش آغازی خوب و امیدوارکننده به انتظار دیدارهای دیگر باشد.
به‌هرحال، به دنبال لغو بازی بعدی مقابل درنای ارومیه والیبالیست‌های مس سونگون در آوردگاه سوم میزبان تیم طلوع سپید انزلی در تبریز شد که با غلبه بر مهمان خود و دشت اولین برد خانگی با دو پیروزی ارزشمند و یک بازی کمتر نسبت به سایر رقیبان در مکان سوم جدول قرار گرفت.
شایان‌ذکر است این مسابقات با شرکت یازده تیم به‌صورت رفت‌وبرگشت برگزار می‌شود.

در ذیل نگاهی به جدول، اسامی تیم‌ها و جایگاه آنها اشاره می‌شود.

آغازی خوب ، جایگاهی مناسب
آغازی خوب ، جایگاهی مناسب