پیش بازی؛ مس سونگو ن – فولاد هرمزگان

مس سونگون فردا برای کسب چهارمین برد متوالی خود به میدان می رود.

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان فردا در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال ایران به مصاف فولاد هرمزگان خواهد رفت. این دیدار از ساعت 14 روز سه‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز خواهد شد. شاگردان یوسف بخشی زاده در این دیدار به دنبال سه امتیاز هستند تا در صورت لغزش احتمالی فولاد نوین، روند صعودی خود را ادامه داده و جای این تیم در رده اول را بگیرند.

پیش بازی؛ مس سونگو ن – فولاد هرمزگان
پیش بازی؛ مس سونگو ن – فولاد هرمزگان


با توجه به لغو بازی هفته اول با ماشین‌سازی، مس سونگون طی 5 بازی قبلی خود 3 برد و 2 مساوی کسب کرده و با 11 امتیاز دوم است. این تیم هر سه برد خود را طی سه هفته اخیر کسب کرده که نشان از پیشرفت قابل‌توجهش در کوتاه‌مدت دارد. مس در دفاع و حمله طی این چند هفته، قابل‌توجه عمل کرده و در حال حاضر با 10 گل زده بهترین خط حمله لیگ به شمار می‌رود.

در سمت مقابل فولاد هرمزگان قرار دارد که با 7 امتیاز ششم است. این تیم هفته گذشته مقابل پانیک به‌تساوی رسید و یک برد، یک باخت و چهار تساوی تا این لحظه ثبت کرده است. مس در حال حاضر جزو سه تیم بدون شکست لیگ دسته دو به شمار می‌رود و با توجه به جدول فشرده مسابقات، هدفی جز کسب حداکثر امتیازات برای رسیدن به هدف مهم صعود ندارد.

در پایانی مروری داریم بر جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته دو:
1- فولاد نوین اهواز 5 بازی 13 امتیاز
2- مس سونگون ورزقان 5 بازی 11 امتیاز
3- سپیدرود رشت 6 بازی 10 امتیاز
4- ایمان سبز شیراز 5 بازی 9 امتیازی