قهرمانی پرافتخار نوجوانان فوتسال مس سونگون

تیم فوتسال نوجوانان باشگاه مس سونگون ورزقان با درخشش ستودنی در عرصه مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های آذربایجان شرقی موفق به کسب قهرمانی شد.

در این دوره از مسابقات 12 تیم شرکت کرده بودند که در دو گروه جداگانه دیدارهای مقدماتی را برگزار کردند و از هر گروه دوتیم به دیدارهای بعدی راه پیدا کردند.
تیم نوجوانان فوتسال مس سونگون با عنایت به اینکه در گروه خود صاحب‌عنوان نخست شده بود، به مصاف تیم دوم گروه ب رفت و با غلبه برتیم امید آذربایجان بناب در دو بازی رفت‌وبرگشت جواز صعود و حضور در فینال را گرفت .

قهرمانی پرافتخار نوجوانان فوتسال مس سونگون


دیدار پایانی
تیم فوتسال ستارگان تبریز دیگر تیم صعودکننده به مرحله پایانی فوتسال قهرمانی باشگاه‌های استان در رده سنی نوجوانان بود.
دور رفت بازی فینال با میزبانی تیم فوتسال نوجوانان ستارگان در تبریز برگزار شد که تیم نوجوانان فوتسال مس سونگون ورزقان با حساب یک بر صفر به برتری رسید.

هیجان بازی فینال در ورزقان
دیدار پایانی و فینال مسابقات فوتسال آذربایجان شرقی با استقبال خوب علاقه‌مندان، مسولان و مدیران، هیات مدیره باشگاه مس سونگون و درنهایت گروه کثیری از نوجوانان و جوانان شهر ورزقان بین دوتیم ستارگان تبریز و مس سونگون برگزار شد و میزبان با تکرار پیروزی مرحله رفت با تنها گل پارسا عمدی به پیروزی رسید و عنوان ارزشمند و ماندگار قهرمانی را از آن خود کرد.

اسامی بازیکنان قهرمان
علیرضا پروین،علی پارچه باف،امیدقربان زاده،رسول احمدیان،امیررضاملازاده،رضاعبادی،پارسا عمدی ،امیررضا عزیزی،مهدی عبادزاده،امیرمحمد گویدرقی،علیرضا علیاری،کیوان محمدزاده، امیرحسین جوهری،امیرحسین رستمی.
سرمربی،رامین سلطانی
مربی،علیحامدی
تدارکات ،اشکان فتحی
سرپرست تیم،محمدقربانپور