بخشی زاده: از فوتبال بازیکنان لذت بردم

سرمربی تیم فوتبال مس سونگون به تمجید از بازی شاگردانش مقابل اسپاد پرداخت.

یوسف بخشی زاده در خصوص برتری پرگل هفته ششم تیمش مقابل اسپاد تهران گفت: اسپاد تیم با انگیزه‌ای بود و ما مزد غیرت بچه‌ها و زحمات کادر فنی در طول هفته را گرفتیم. خدا را شاکریم که عنایتش شامل حال ما بود و توانستیم سومین برد پیاپی را با پیروزی پرگل تقدیم مردم آذربایجان و ورزقان کنیم.

او ادامه داد: این دیدار در چمن مصنوعی برگزار شد که این موضوع می‌توانست اصلی‌ترین مشکل ما باشد ولی بااین‌حال در طول هفته در چمن مصنوعی تمرینی را برگزار کردیم تا با این مشکل تا حدودی کنار بیاییم و بچه‌ها واقعاً عالی بودند و تمام برنامه‌های تمرین شده کادر فنی را در زمین اجرا کردند. من خودم به‌شخصه از فوتبالی که آن‌ها ارائه کردند لذت بردم.

سرمربی تیم مس سونگون ورزقان در پایان صحبت‌های خود تأکید کرد: من قبلاً هم این را گفته‌ام که در لیگ‌های یک و دو کار کردن خیلی سخت‌تر از لیگ برتر است و دلیلش نیز این است که در لیگ برتر ۱۶ تیمی فقط چند تیم برای قهرمانی و سهمیه می‌جنگند و بقیه برای ماندن در لیگ، ولی در لیگ یک و دو تیم‌ها یا باید صعود کنند و یا شکست‌خورده‌اند و ما نیز از این قانون خارج نیستیم و فقط باهدف صعود وارد مسابقات شده‌ایم.