پیش بازی؛ مس سونگون ورزقان - گیتی پسند

شاگردان تقی پور فردا در اصفهان میهمان گیتی پسند هستند.

یکی از بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران را در اصفهان شاهد خواهیم بود؛ جایی که مس سونگون ورزقان به‌عنوان صدرنشین مسابقات باید مقابل میزبان خود گیتی پسند که در مکان دوم حضور دارد بازی کند. شاگردان اسماعیل تقی پور بعد از تعطیلات لیگ سه برد شیرین کسب کرده و رتبه نخست خود را مستحکم کرده‌اند. آنها برای بیشتر کردن حاشیه امنیت به دنبال هر سه امتیاز بازی روز جمعه هستند.

دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران از ساعت 16 روز جمعه (13 آبان) در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

مس سونگون هفته گذشته در غیاب علیرضا صمیمی و محمدرضا سنگ سفیدی توانست آنا صنعت پاسارگاد قم را 7-2 شکست دهد. این تیم در هفته دهم نیز کراپِ رده دومی را در قزوین شکست داده بود. بعدازاین نتیجه بود که گیتی پسند به رتبه دوم صعود کرد تا در فاصله تنها دو هفته، مس دوباره با تیم دوم جدول بازی کند.

این دیدار که به ال‌کلاسیکوی لیگ برتر فوتسال ایران معروف شده، تقابلی است میان قهرمان 4 دوره از 5 دوره اخیر با تیمی که تک قهرمانی دیگر این 5 دوره را کسب کرده است. گیتی پسند فصل گذشته بعد از 4 قهرمانی متوالی مس، توانست لیگ برتر را فتح کند و اینک رویارویی دو تیم در اصفهان مثل همیشه صحنه‌های جذابی به همراه خواهد داشت.

هر دو تیم در این فصل تنها یک بار شکست‌خورده‌اند، مس 10 بار و گیتی پسند 8 بار صاحب برد شده‌اند و در تعداد مساوی‌ها نماینده اصفهان (2) یکی جلو است. شاگردان تقی پور با 30 امتیاز از 11 بازی صدرنشین لیگ برتر هستند و گیتی پسند به‌عنوان نزدیک‌ترین حریف آنها با 26 امتیاز دوم است. این دیدار همچنین نبردی میان دو خط حمله برتر لیگ خواهد بود. مس تا اینجا 54 گل زده و بهترین خط حمله لیگ برتر است. گیتی پسند نیز با 48 گل زده بعد از مس دوم است.