تقی پور: با شناخت کامل به مصاف گیتی پسند می رویم

سرمربی‌ تیم مس سونگون ورزقان معتقد است که تیمش با شناخت کامل به مصاف گیتی پسند خواهد رفت.

اسماعیل تقی پور در مورد رویارویی تیمش با گیتی پسند گفت: با تیم قابل‌احترام گیتی پسند بازی داریم که نیاز به تعریف من ندارد. البته به خوبی می‌دانید که این بازی هم مثل بازی‌های دیگر سه امتیاز دارد و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، بدون توجه به نام حریفان به تک‌تک امتیازات نیاز دارد.

او ادامه داد: یکی از مواردی که خیلی برای ما اهمیت داشت، حفظ آمادگی تیم بعد از تعطیلات بود که خوشبختانه به لطف خدا و تلاش بچه ها به آن نائل شدیم.

سرمربی مس سونگون ورزقان در خصوص وضعیت شاگردانش در آستانه بازی با گیتی پسند گفت: تمرینات منظمی بعد از بازی اول هفته با نماینده قم برگزار کردیم. شناخت لازم را از حریف داریم و روی نقاط قوت و ضعف این تیم کارکردیم. تمرکز کامل تا لحظه آخر و پیاده سازی نکاتی که در طول تمرین گوشزد کردیم، کلید پیروزی در این دیدار خواهد بود.

تقی پور در پایان تأکید کرد: مس بازیکنان حرفه‌ای و سطح بالایی دارد که تا این لحظه نشان داده‌اند مرد روزها و لحظات سخت هستند. به نفربه‌نفر شاگردانم اعتقاددارم و در مجموعه تیمی که داریم، هرکدام بخشی از کار را به‌دست گرفته و پیش می‌روند تا درنهایت جام قهرمانی را تقدیم هوادارانی کنیم که همواره حمایت خود را از ما دریغ نکرده‌اند.