هتریک برد های پیاپی برای فوتبالیست‌های مس سونگون

شاگردان یوسف بخشی زاده به سومین برتری پیاپی خود دست یافتند.

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان در پنجمین دیدار خود از هفته ششم لیگ یک فوتبال مقابل اسپاد تهران به میدان رفته و موفق در یک دیدار خارج از خانه حریف خود را شکست دهد.

مس سونگون ورزقان در این دیدار با ترکیب وحید شیخ ویسی، حبیب گردانی - کاپیتان، مهدی قریشی، محمد سهراب نژاد، فردین عابدینی، امیرعباسی، اتابک زارعی، علی فتحی، بهزاد نوروزی، علی پورمحمد و محمدطاهر امینی به میدان رفت.

شاگردان بخشی زاده از ابتدای بازی کار را تهاجمی آغاز کردند و حریف را تحت‌فشار قراردادند و حملات پرتعداد آنها در دقیقه ۳۲ نتیجه داد ومحمدطاهر امینی روی پاس بهزاد نوروزی برای مس سونگون گلزنی کرد.

این پایان کار نبود حملات مس سونگون ورزقان ادامه داشت و این بار در دقیقه ۳۹ ارسال علی پورمحمد با ضربه محمدطاهر امینی و تأثیرگذاری محمد سهراب‌نژاد وارد دروازه شد تا مس سونگون ورزقان با برتری دو بر صفر راهی رختکن شود.

نیمه دوم شاگردان بخشی زاده بازی را کنترل کردند و اجازه فرصت سازی به بازیکنان اسپاد نداند و شانس با بازیکنان مس سونگون همراه بود می‌توانستند به گل‌های بیشتری نیز دست پیدا کنند که این حملات در دقیقه ۷۶ نتیجه داد و ارسال بلند علی پورمحمد ضربه بهزاد نوروزی به گل تبدیل شد و بازهم شاگردان بخشی زاده حملات خود را ادامه دادند و بار دیگر علی پورمحمد پاس گل داد و محمدطاهر امینی دومین گل خود و چهارمین گل مس را به ثمر رساند ولی حملات مس ادامه داشت تا علی فتحی در دقیقه ۹۵ پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و گل پنجم را به ثمر رساند تا شاگردان بخشی زاده با پنج گل فاتح سومین دیدار پیاپی باشند.