پیش بازی اسپاد تهران – مس سونگون ورزقان

تلاش برای هتریک بردها و صعود به صدر

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان به دنبال کسب سومین برد پیاپی خود در لیگ دسته دوم فوتبال ایران است.

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان در ایستگاه ششم لیگ دسته دو به اسپاد تهران رسیده است. دیدار اول مس سونگون مقابل ماشین سازی برگزار نشد و در ادامه آنها یک تساوی خارج از خانه مقابل بعثت کرمانشاه داشتند و در تبریز با اورکی مساوی کردند. شاگردان بخشی زاده بعد از این مساوی خانگی راهی همدان شدند و دیدار با پاس با برد آنها همراه بود و در بازگشت، سپیدرود رشت مدعی نیز در مقابل آنها بازنده از بازی خارج شد. اکنون ایستگاه ششم، نبرد پنجم برای آنهاست و تلاشی برای رسیدن به صدر جدول.

مس سونگون ورزقان از چهار بازی گذشته خود 8 امتیاز به‌دست آورده و با یک بازی کمتر نسبت به رقبا در رده سوم قرارگرفته است. فاصله 2 امتیازی با صدر جدول این امید را به نارنجی پوشان می‌دهد که مقابل اسپاد تهران شانس خود را برای رسیدن به صدر جدول امتحان کنند. و هت تریک در کسب برد می‌تواند در روز نبردن فولاد نوین مسیر صدر جدول را برای مس هموار کند.

حسین قره داغی با دو گل زده، محمد امین طاهری و علی محمدپور با یک گل زده گلزنان تیم بخشی زاده هستند که در سفر به تهران این تیم را نیز همراهی می‌کنند. به‌این‌ترتیب فاز تهاجمی تیم مس تکمیل است و آنها با تمام قدرت برای سه امتیاز بازی به میدان خواهند رفت.

مس سونگون ورزقان با 4 بازی و 8 امتیاز در رده سوم گروه الف لیگ دسته دو قرار دارد و اسپاد تهران نیز با 5 بازی و 4 امتیاز در رده یازدهم است. سه امتیاز این بازی مس را با در نظر گرفتن نتایج دیگر بازی‌های مرتبط می‌تواند تا صدر جدول بالا بکشد و اسپاد نیز می‌تواند با سه امتیاز بازی، خود را در خوش‌بینانه ترین حالت ممکن تا رده چهارم بالا بکشد.

دیدار اسپاد تهران و مس سونگون ورزقان روز پنجشنبه 12 آبان از ساعت 14:30 در تهران برگزار خواهد شد.