اتمام برنامه نویسی در بخش جدول مسابقات وب سایت

بخش مرتبط با برنامه‌نویسی جداول مسابقات، جدول رده‌بندی و جدول برنامه بازی تیم‌های مس سونگون ورزقان به‌پایان رسید.

در دوران گذشته بسیاری از وب‌سایت‌ها به‌سختی محاسبات و اعمال مرتبط با نمودارها را برای نمایش در اختیار کاربران قرار می‌داد. اما امروزه با بهره از تکنولوژی روز دنیا محاسبات به پلتفرم وب سپرده‌شده است.

امروز پس از 30 روز از آغاز فعالیت آزمایشی وب‌سایت فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان و راه‌اندازی بخش اخبار، ویدئو و عکس، در راستای علم داده‌کاوی یا دیتا ماینینگ (Data Mining) و همسو با علم داده محور و نقش داده در شاخه‌های مختلف به‌خصوص عرصه ورزش با سرعت پیش می‌رویم و موفق شدیم در مدتی کوتاه پروسه‌ی هوشمند سازی جداول رشته‌های ورزشی در شاخه فوتبال، فوتسال و والیبال را به‌پایان برسانیم.

اکنون این بخش نیز وارد فاز آزمایشی شده و در تلاش هستیم ضمن ورود داده اولیه (Data Entry) مربوط به تمام تیم‌ها، بخش معرفی بازیکنان و کادر فنی و همچنین آنالیز بازیکنان و مسابقات انجام‌شده طبق داده‌های واردشده به سیستم را به‌صورت هوشمند برنامه‌نویسی و به اتمام برسانیم.

شایان ذکر است در بخش جدول ها، ما خروجی را به شکل جدول خلاصه ، جدول کامل ، جدول برنامه بازی های هفته ، نتیجه قبلی و نمایش بازی پیش روی تیم ها تعریف کرده ایم.