عادل بناکار:

همه بازی‌ها برای‌مان حکم فینال دارند

سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان گفت: سه بازی تا نیم فصل باقی‌مانده و این دیدارها را باید به چشم فینال نگاه کنیم.

عادل بناکار، سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان در خصوص پیروزی تیمش مقابل شمس اظهار داشت: با توجه به دو باخت در هفته‌های گذشته نیاز مبرمی به پیروزی داشتیم که خوشبختانه باهمت بازیکنان توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی افزود: تیم شمس از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار بود و از طرفی این تیم یکسال و نیم در سالن فدراسیون والیبال تمرین کرده بود، اشرافیت خوبی به سالن داشتند ولی ما توانستیم با درصد اشتباهات کم به برد برسیم.

بناکار درباره دیدار این هفته تیمش برابر ملوان تهران نیز گفت: تیم‌های نظامی قابل پیش‌بینی نیستند که ملوان هم جزو همین تیم‌هاست و فیلم چند بازی آن‌ها را دیده‌ایم و با آنالیز این تیم مطمئناً نباید دست‌کم بگیریم و روز جمعه برای کسب برد و سه امتیاز به زمین خواهیم رفت.

وی تصریح کرد: سه بازی تا نیم فصل باقی‌مانده و این دیدارها را باید به چشم فینال نگاه کنیم و با کسب هر سه برد خودمان را برای آغاز نیم فصل دوم آماده کنیم.

سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان در پایان بابیان اینکه توجهی به قهرمانی نیم فصل ندارد، ابراز داشت: برای ما مهم نتیجه‌گیری است و روی نتایج تیم تمرکز داریم و برای رسیدن به هدفمان باید هفته‌به‌هفته باقدرت پیش برویم.