یوسف بخشی زاده: این بردها نتیجه تلاش تیمی است

سرمربی تیم فوتبال مس سونگون ورزقان تداوم بردهای تیمش مقابل سپیدرود رشت را نتیجه تلاش تیمی دانست.

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان موفق شد با حفظ شکست‌ناپذیری خود در لیگ دو به دومین برد پیاپی خود دست یابد و در دیداری سخت، سپیدرود مدعی را شکست داده و با یک بازی کمتر به دو امتیازی صدر جدول برسد.

یوسف بخشی زاده در خصوص دیدار با سپیدرود رشت گفت: بازی خیلی سختی بود و سپیدرود با یک برد دیگر به صدر جدول می‌رسید و ما هم به این برد نیاز داشتیم تا با یک بازی کمتر به جمع مدعیان برسیم و شخصیت تیمی خود را نشان دهیم. خدا را شکر می‌کنیم که تلاش مجموعه جواب داد و این برد به‌دست آمده مبارک مردم ورزقان و آذربایجان باشد.

سرمربی تیم مس سونگون ورزقان در خصوص رضایت خود از بازیکنان اظهار داشت: همه بازیکنان در حد توان خود زحمت کشیدند و تلاش کردند. این برد حاصل تلاش یک مجموعه است و همه در این سه امتیاز به‌اندازه برابر نقش دارند.

بخشی زاده ادامه داد: همان‌طور که بازیکنان در داخل زمین حاصل تمرینات و تلاش خود را نشان می‌دهند، تلاش و زحمات اعضای تیم و کادر فنی در طول هفته نیز با یک نتیجه خوب مشخص می‌شود که از تک‌تک آنها تشکر می‌کنم.

بخشی زاده در پایان صحبت‌های خود گفت: من از نتیجه به‌دست آمده راضی هستم ولی به بچه‌ها هم گفته‌ام که سطح کاری آنها باید بالاتر از این باشد و این نتایج جایی برای غرور و دست کشیدن از تلاش‌های بیشتر نیست و ما هنوز برای رسیدن به تیمی که باعث افتخار اهالی فوتبال آذربایجان باشد فاصله‌داریم و باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا روزبه‌روز به سطح کیفی و فنی بالاتری برسیم.