لیگ‌برتر فوتسال؛ مس سونگون ۷-۲ آنا صنعت پاسارگاد

پیروزی پرگل و ادامه تکیه بر صدر فوتسال

مس سونگون با پیروزی مقابل میهمان خود ۳۰ امتیازی شده و صدرنشینی خود در لیگ برتر فوتسال را تداوم بخشید.

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۶ امروز در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در سالن پورشریفی تبریز به مصاف آنا صنعت پاسارگاد قم رفت. این دیدار با برتری ۷-۲ نارنجی‌پوشان همراه بود.

شاگردان تقی‌پور که هفته گذشته برد ارزشمندی مقابل کراپ در قزوین کسب کرده بودند، برای استحکام صدرنشینی خود در پی پیروزی در این دیدار بودند و کار را تهاجمی شروع کردند.

مس خیلی زود می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما چند موقعیت خوب را از دست داد تا اینکه سالار آقاپور در دقیقه ۷ گل اول را زد. سالار یک دقیقه بعد می‌توانست بریس کند اما شوت او به تیر خورد و تنها چند ثانیه بعد بابک نصیری گل دوم را برای مس زد. بعدازاین گل، حریف کار را مساوی کرد ولی پیش از پایان نیمه، بابک نصیری گل برتری را زد و نتیجه ۳-۲ شد.

نیمه اول تا میانه هیچ گلی نداشت تا اینکه حمزه کدخدایی در دقیقه ۳۰ گل چهارم مس را زد. دو دقیقه بعد بلال اسمعیلی گل پنجم را هم وارد دروازه نماینده قم کرد. با وجود پاورپلی تیم آنا صنعت پاسارگاد این تیم مس سونگون ورزقان بود که بازهم به گل رسید. مرتضی عزتی زننده این گل در دقیقه ۳۷ بود و یک دقیقه بعد بابک نصیری از روی نقطه پنالتی گل هفتم مس را زد تا درنهایت شاگردان تقی‌پور ۷-۲ پیروز این دیدار شده و ۳۰ امتیازی به صدر تکیه بزنند.

پیروزی پرگل و ادامه تکیه بر صدر فوتسال