اشرفی طی حکمی از سوی مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت ملی مس ایران به ریاست حراست باشگاه ورزشی مس سونگون منصوب گردید. به گزارش سایت رسمی باشگاه مس سونگون، عصر امروز آیین معارفه اشرفی به عنوان رييس حراست باشگاه مس سونگون، با حضور اشراقی مدیرکل دفتر مرکزی حراست، ابراهیمی مدیر حراست باشگاه های ورزشی شرکت ملی مس، نصیری مدیرعامل و ارشد لطف الله پور رییس هیات مدیره ،باشگاه ورزشي مس سونگون برگزار گرديد.
به دنبال استعفای مهندس نصیری از سمت مدیرعاملی باشگاه مس سونگون ورزقان، جلسه فوقالعاده هیأت مدیره این باشگاه تشکیل شد. در این جلسه ضمن بررسی وضعیت موجود، اعضای هیأت مدیره با اتفاق نظر با استعفای مهندس نصیری مخالفت کرده و بر ادامه فعالیت ایشان در رأس مدیریت باشگاه تأکید کردند. اعضای هیأت مدیره در این نشست ضمن قدردانی از تلاشها و برنامهریزی های صورتگرفته در دوره مدیریت نصیری، اعلام کردند که باشگاه در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر نیازمند ثبات مدیریتی و حمایتهای همهجانبه است و مدیریت نصیری میتواند مسیر پیشرفت و موفقیتهای آینده باشگاه را هموار سازد. همچنین شرکت ملی صنایع مس ایران ضمن اعلام پشتیبانی کامل از مدیریت باشگاه مس سونگون، اطمینان داد که مشکلات موجود بهزودی برطرف خواهد شد و شرایط برای حضور پرقدرت تیمهای مس سونگون فراهم میشود.
پخش زنده بازی مس سونگون ورزقان - شهرداری ساوه از آنتن بازی تیمهای فوتسال مسسونگون ورزقان و شهرداری ساوه، در چارچوب مسابقات چهارجانبهی «جام سفیر» بهطور مستقیم از طریق آنتن پخش میشود. به گزارش رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان، این دیدار از ساعت ۱۱ امروز (پنجشنبه، ۱۵ خرداد) به میزبانی سالن فاطمهالزهرا (س) شهر ری آغاز میشود. گفتنی است؛ تورنمنت چهارجانبه جام سفیر، با حضور تیمهای مس سونگون ورزقان، سفیر گفتمان تهران، شهرداری ساوه و گیتیپسند اصفهان، از ۱۱ خرداد در شهر ری در حال برگزاری است و این آخرین دیدار شاگردان افضل در این تورنمنت میباشد. مسیها پس از این مسابقه، جهت ادامهی تمرینات آمادهسازی خود، به تبریز بازمیگردند.
گفتنی است؛ تورنمنت جام سفیر با حضور تیمهای مس سونگون ورزقان، سفیر گفتمان تهران، گیتی پسند اصفهان و شهرداری ساوه در حال برگزاری است و شاگردان افضل در نخستین بازی خود، با حساب سه بر صفر از سد تیم سفیر گفتمان تهران عبور کردند.
کسب مدال طلای ارزشمند در مسابقات وزنهبرداری مسترز آسیا – دوحه قطر، نشان از تلاش، اراده و پشتکار تحسینبرانگیز شماست و موجب افتخار و سربلندی جامعه ورزشی کشور و باشگاه مس سونگون ورزقان گردید. این موفقیت بزرگ را صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، سلامتی، عزت و استمرار موفقیتهای شما را آرزو مینمایم.