پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ Thursday / 25 June / 2026
×
اشرفی، رییس حراست باشگاه مس سونگون شد
به گزارش روابط عمومی باشگاه:

اشرفی، رییس حراست باشگاه مس سونگون شد

مس سونگون 0 – شهرداری ساوه 1
در تورنمنت چهارجانبه جام سفیر:

مس سونگون 0 – شهرداری ساوه 1

فوتبال
مصاحبه مدیرعامل باشگاه در خصوص تیم فوتبال مس سونگون: 

مصاحبه مدیرعامل باشگاه در خصوص تیم فوتبال مس سونگون: 

" باشگاه ما با برنامه‌ریزی دقیق و سرمایه‌گذاری مناسب قصد دارد در رشته‌های فوتسال و والیبال به صورت مقتدرانه در لیگ برتر حضور یابد. ما به دنبال تقویت ساختار این تیم‌ها با جذب بازیکنان باکیفیت و مربیان مجرب هستیم تا بتوانیم رقابتی قوی در سطح بالای لیگ برتر داشته باشیم." وی افزود:  "متأسفانه با بودجه فعلی، حضور قدرتمند و همزمان در فوتبال و توسعه رشته‌های دیگر ممکن نیست. اگر بودجه باشگاه افزایش نیابد، مجبور خواهیم بود تمرکز بیشتری روی فوتسال و والیبال که در لیگ برتر رقابت می کنند داشته باشیم و با نسبت کمتری در فوتبال سرمایه گذاری کنیم. این تصمیم سختی است، اما برای حفظ تیم فوتبال در لیگ آزادگان و حفظ اقتدارمان در لیگ برتر فوتسال و والیبال ضروری به نظر می‌رسد."
  • 5 خرداد
  • 744 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • نصیری: از تیم فوتبال در فصل بعد حمایت می‌کنیم
    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:

    نصیری: از تیم فوتبال در فصل بعد حمایت می‌کنیم

    نقی نصیری: با قدرت از تیم فوتبال برای فصل بعد حمایت می‌کنیم مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان در تمرین امروز تیم فوتبال حضور یافت.
  • 26 اردیبهشت
  • 610 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • ابراهیمیان:کلید پیروزی، تلاش جانانه بازیکنان بود
    سردار حاج قاسم سلیمانی

    ابراهیمیان:کلید پیروزی، تلاش جانانه بازیکنان بود

    سرمربی تیم فوتبال مس سونگون برد اخیر برابر نفت‌وگاز گچساران را حاصل تلاش و عطش بالای بازیکنان می‌داند.
  • 25 اردیبهشت
  • 453 بازدید
  • بدون دیدگاه