نقی نصیری با بیان اینکه "رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر والیبال، هدف نهایی ماست"، تصریح کرد: "برای فصل اول حضور در لیگ برتر، هدفمان قرار گرفتن در میان ۵ تیم برتر است، اما چشم انداز ما قهرمانی است و برای آن تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست. قهرمانی تنها گزینه ماست؛ تیمی میسازیم که تمام لیگ را تحتالشعاع قرار دهد." وی با قاطعیت اعلام کرد: "ما برای قهرمانی به لیگ برتر والیبال میآییم! نه برای حضور محض، نه برای رقابتهای میانی جدول. هدف نهایی ما صدرنشینی است و تمام برنامهریزیهای ما حول این محور میچرخد."