وزیر آموزش و پرورش :
دیدار مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با امام جمعه شهرستان ورزقان به گزارش روابط عمومی باشگاه مس سونگون ورزقان، مهندس نصیری، مدیرعامل این باشگاه، با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان ورزقان، با حجتالاسلام والمسلمین حاج آقا فضلی دیدار و گفتوگو کرد.