وزیر صمت :
مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان، با تاکید بر لزوم افزایش تعامل بین مسئولان ورزش استانی، بیان کرد: انتظار داریم که اتحاد بین مسئولان استانی بیشتر شود و امیدوارم با کمک مسئولان، بتوانیم از امسال، پایهگذار کارهای فرهنگی در میادین باشیم تا فرهنگسازیهای لازم را جهت رفع حواشی و بداخلاقیها در سالنهای ورزشی، انجام دهیم.