خطیبی: این صعود مبارک مردم آذربایجان

رسول خطیبی در اولین سال حضورش در لباس مدیریت، تیم فوتبال مس سونگون ورزقان را تشکیل داد و در همان سال جشن صعود به لیگ یک را تجربه کرد.

خطیبی که با تمامی تیم های تبریزی تجربه صعود را در کارنامه دارد در خصوص صعود مقتدرانه تیم فوتبال مس به لیگ یک گفت: این صعود با تمامی صعودها فرق می‌کرد و من خوشحالم که در اولین سال مدیریتی خود و با تکیه بر اعتمادی که بر مربیان بومی داشتم توانستیم قهرمانی فوتسال و صعود مقتدرانه فوتبال را تقدیم مردم ورزش دوست آذربایجان کنیم این موفقیت مبارکشان باشد.

خطیبی درخصوص رضایتش از عملکرد تیم فوتبال گفت: واقعیت این است که برنامه اولیه ما برای صعود در سال اول نبود ولی ممنونم از یوسف بخشی‌زاده و کادر فنی خوبش، کادر مدیریتی، کادر پزشکی و تک تک بازیکنان که غیرت کرد و این موفقیت را رقم زدند و این جشن و شادی کمترین حق زحمات آنهاست.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون در پایان صحبت های خود در تقدیر از مسئولین صنایع مس تصریح کرد: افتخار این صعود برای کادر، بازیکنان و اعضای تیم فوتبال است ولی فراموش نمی کنیم که شخص دکتر رستمی، صنایع مس ایران، صنایع مس آذربایجان و کارگران زحمتکش مس سونگون حمایت کردند تا دوباره به ورزش آذربایجان حرکت بدهیم و با همین حمایت‌ها اهداف و برنامه‌های بزرگی تبین شده است که آینده فوتبال و فوتسال استان درخشان‌تر خواهد بود.