برد قاطع و حفظ صدرنشینی بلامنازع فوتسالیست‌ها

فوتسالیست‌های مس سونگون با برتری قاطعانه مقابل مقاومت،‌ صدرنشین بلامنازع لیگ برتر باقی ماندند.

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که هفته‌های موفقیت را طی می‌کند و بااقتدار در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر حضور دارد،‌ از ساعت 16‌ امروز به مصاف مقاومت البرز رفت.‌ این دیدار در چارچوب هفته هفدهم و در سالن پور شریفی تبریز برگزار و با پیروزی شاگردان اسماعیل تقی پور به‌پایان رسید تا صدرنشینی بی‌حرف و حدیث آنها تداوم باید.

فوتسالیست‌های مس مثل همیشه با چهره ای کاملاً تهاجمی بازی را شروع کرده و در همان پنج دقیقه نخست دوبار به گل رسیدند.‌ سالارآقاپور و مهدی جاوید زننده این گلها بودند.

در ادامه نیمه اول و درحالی‌که نارنجی پوشان موقعیت‌های گل متعددی داشتند و تیر دروازه حریف را هم به لرزه درآوردند،‌ گلی وارد دروازه میهمان نشد.‌ این نیمه درنهایت با برتری دو بر یک شاگردان اسماعیل تقی پور به‌پایان رسید.

مس نیمه دوم را طوفانی شروع کرد و مهدی جاوید،‌ آقای گل بلامنازع لیگ برتر در عرض یک دقیقه (22)‌ دو گل وارد دروازه حریف کرد تا با ثبت هتریک در این دیدار،‌ نتیجه را 6‌ بر 3‌ کند.

نارنجی‌پوشان با حفظ برتری خود در ادامه نیمه دوم،‌ حالتی تک گله در زمین ایجاد کرده بودند و موفق شدند بازی را با نتیجه شش بر سه به سود خود پایان دهند.‌ جاوید و آقاپور دو گل بعدی مس را زدند.‌ با این برد تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با 45‌ و امتیاز بااقتدار به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال تکیه زد.